tbx!!!!

Hej :)

Nu äe jag hemma o tbx från emil :( jag vill tbx dit!! det va mysit o jag va typ hyper hela tin ;) asså jag vill verkligen tbx!! vi typ halvt sov tillslut för vi blev as trötta xD men innan vi blev trötta så hade han nån liten plast grejj som han typ kasta på mej o den fick jag :D så nu kmr jag typ alltid ha den på armen :D
Imorron äe det konfirmation o kalas :) vi ska fira lillasyster som fyller 10 år :) hoppas det blir bra :)
På sönda äe det konfirma tion o träning :) fast det äe bara träning om jag inte har ont i halsen :/ jag har det nu :/ hoppas det går över :)
Smulan, min katt, ligger o sover sten hårt xD asså hon sover verkligen xD det va ju kul för henne ;) 
Men har typ inge mer att skriva :o så ha det gött o kramas mkt :D 
Kramiiz Nalliiz :) <3

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0