sjuk artikel!!!!!!!!



Jag reagerar starkt då jag läser artikeln om hur man sätter upp fällor för katter, vilka man sedan skjuter och flår för att göra attraktiva handväskor och hattar av. Tänk er tanken att någon får tag på erat älsklingsdjur, katt eller hund spelar ingen roll men inte vill jag att någon skall göra kläder av mina hundar!

 

- Jag tar hand om alla katter som hamnar i mina fällor. Jag tar geväret och skjuter dem i huvudet, säger Nigel Burgess.
Han levererar över hundra katter om året till Robyn Eades.
- Det är som att klä av en bebis, beskriver hon att flå dem på den mjuka pälsen.
Nästa steg är att utöka kollektionen med barnmössor.
Svenska djurättsorganisationer är inte så imponerade.
- Det låter ju helt galet! Alla djur har rätt att finnas till. Att göra päls av dem är föraktfullt, säger Lise-Lott Alsenius, pressansvarig för Djurens Rätt, skriver Expressen

Den 19 juni 2007 klubbade Europaparlamentet igenom en lag som förbjuder all handel med produkter som innehåller päls från katter och hundar. Lagen kommer att träda i kraft i Sverige från den 31 december 2008.


Asså när jag läste den . . . jag har seriöst inte ord till att säga vad jag tkr :o det äe ju heeeeeeeelt galet!!!! asså fatta om nån skulle göra så med Smulan, Flisan, Akilles elr Max!! helt galet!!

Jag har inge annat att skriva om. Men jag tkr det äe helt sjuukt!!
Kramiiz Nalliiz <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Helt sjukt :o

Man kan ju inte döda katter och hundar och fånga dom i fällor :O :O :O !!

2010-12-22 @ 18:32:43
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0