såååå najs :D <3

Hej :)

Idag fyller min lillasyster år :) grattiiz :) vi sjöng för henne imorse men jag typ sov xD jag va typ helt död xD
Men sen efter skolan ida så åkte jag, mami o lillasyster o shoppa julklappar :D asså det va sååååååååå skönt att få det gjort :) jag hade typ mkt pengar på kortet :) det va inte så mkt när man tänker efter, men jag kunde handla allt o lite till :D jag köpte julklappar till: ewelinka, mc feast, hanibanani, papi o Lena, mami o Putte, lillasyster, Smulan o Ambi :) jag hade julklappar till: mormor o morfar, farmor, celise o ippap :D det va ju skit bra :D men iaf, alla påsar tsms blev 8 st :) o sen köpte jag ett par strumpbyxor o en kofta oxå :D asså helt sjukt hur länge kortet räckte :o men det va najs :D asså jag äe nöjd med alla köp :D fast en dålig sak va att jag bröt min nagel :( det gjorde typ inte ont det blev bara fult :( men en annan bra sak äe att det va as många små söta barn där ida :D sååååå sööta alla barnen va :D
Hoppas alla har haft en lika gudomlig dag som jag :D
Kramiiz Nalliiz :) <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0