min låt ;)

Hej :)
Jag tror jag har hittat en låt som passar mej ;) om man tänker på texten så stämmer den ;) iaf i refrengen ;D
Loca betyder "crazy" asså typ galen xD det äe jag ;)
Idag på träningen så gick det bra när vi skulle skjuta på mål :D jag satte 3 av 4 :) sen körde vi ett test där vi skulle jogga o sen när tränaren skrek till så skulle vi ruscha :o snacka om jobbit xP men jag klara det o efyter det så va det skönt att ha pressat sej lite ;) o jag typ flög fram efter det ;P
hade gött kramiiz Nalliiz :) <3


                                                                         LÅTEN ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0