JULEN :D

Tjulelule :)

Nu äe jag hemma igen :) jag har firat julen hos mormor o morfar :) vi firade med: kusinerna + deras farmor o mormor o morfar :) vi började att kolla på "kalle ankas jul" o jag har lixom inte fattat vrf det heter "kalle ankas jul" o inte "disneys jul" elr nåt?? aja :P sen va det julbordet :) det va jätte gott :) men shit va mätt man blev :o asså jag har typ inte varit hungrii sen julbordet x) sen blev det julklapparna :D då fick jag: presentkort - ginatricot, presentkort - bikbok, presentkot - emma kleniken, kläd-design-bok där Justin Bieber äe me o en lila jet set klocka :D tack sååååå mkt :D sen fick jag ett jätte fiiint armband av Emil :D tack Emil :) efter det blev det grööt ;P njammii ;) sen vid 10 så blev det skink macka :P snacka om att äta ;P 
Jag hade glömt min väska med kläder hemma :S så jag o putte åkte till stan o köpte en klänning på ginatricot :) tack putte :) 
Sen, vi åkte ju hem ida :) Emma åkte till papi direkt :/ men vi lämna henne hos farmor o då fick jag en julklapp till :) det va en almenacka (elr hur det nu stavas) med katter :) den va as söt :) tack farmor :) men iaf :) när jag o mami kom hem så hade putte lagat mat :) förrätt: löjroms-toast :D o till varmrätt: kött o pommesfrittes :) det va en spec sorts pomesfrittes o dom såg ut som "bläckfiskringar" o då skulle jag säga det till mami. Jag ba:
- Det ser ju ut sooom . . .
- kalamares?!
- ne, sooom . . .
- kalamares!?
- ne, sooom . . . bläckfiskringar :)
- men äe du dum i hela huve elr?? kalamares äe ju bläckfiskringar :P

Så lät diskussionen xD men nu vet jag att: kalamares äe bläckfiskringar :P
Jaja, nu får jag hoppas att alla har haft en lika bra "jul-helg" som jag har haft :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0