jaaa :D

Hejsan :)

har typ precis vaknat o dricker te :) njammi :D
Idag ska jag o mami åka till någe köpcenter o fixa min lila Jet set klocka :D det kmr bli najs :D o efter det ska jag till papi :) när jag kommit till papi så ska jag fixa mej o sen ska jag till farfar med familj :D sen ska vi till Lena o sova där tills imorron o då äe det ju nyårsafton :D o det ska vi fira hos Lena oxå men sen på lörda så åker vi hem till papi igen :) det kmr bli jätte najs :) fast det dåliga äe att jag kmr sakna mami, Putte, Kompisarna o Emil :'( o vi tjejer har inte haft nån kväll tsms det här lovet :(
Men nu kmr jag typ inte kunna blogga på 3 dar elr nåt :( elr så löser jag det så jag kmr blogga ;) I dont know ;P men vi får se :) <3
Hade bra nu :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0