hmmmm?!

Hej :)

Idag grattade vi lillasyster :) hon hade choklad tema :) men nu kmr ju inte jag behöva äta choklad för rästen av mitt liv xD asså jag blev så mätt o illamående så jag kunde inte kolla på kakorna o de andra sen xD så mkt choklad va det xD
O jag har hittat en as fin låt :D den äe lite sorglig men den äe bra :) det äe petter som sjunger o den heter "länge sen" :) den äe jätte bra :) jag lyssnar på "spotify" det äe därför jag inte lägger upp videon ;P
Idag på konfirmationen så träna vi till en pjäs som vi ska spela imorron o på onsda :S på onsda för hela högstadiet o imorron för dom som vill kolla typ xD jag ska läsa as mkt text xP palla xD jag har övat lite men ska öva mer ;) jag ska kunna det bra tills imorron ;) men jag måste ändå vila rösten för jag ska sjunga på onsda oxå o jag får inte bli förkyld/sjuk nu när det snart äe jul :) det äe bara 6, typ 5 dagar kvar tills jul :D
Men det har typ inte hänt nåt mer idag :P så hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0