haha :D

Hej :)

Idag har varit en toppen dag :D
asså det börja med att jag mötte Emil OCH Ewelinka :D (ewelinka säger att jag glömmer henne) Men jag va typ överdrivet nervös så jag blev hyper o gaalen xD asså jag brukar va galen men inte så galen xD tror inte det iaf xD jag satte mej mitt på vägen o bara satt där xD asså det brukar inte komma bilar där så det va typ ingen fara ;) men jag kollade iaf hela tin ;) sen la jag mej på vägen, men jag kollade hela tiden iaf fortfarande ;) efter att ewelinka hade kommit så gick vi till skolan :)
asså jag hade omprov :o men det gick typ bra :)
sen va det luciatåg :) ambi va med där o hon va jätte bra :) sen va det Emma som sjöng solo :) hon äe as bra :D asså hon äe överdrivet bra :D hon va fin oxå :) det va as najs :)
efter skolan så skulle Emil gå hem o då tänkte jag gå fram o krama honom men vågade inte xD jag ångra mej as mkt :( men sen så fick inte jag, hanibanani o ewelinka plats i taxin xD men då ringde jag Emil o sa att han skulle komma ner på vägen så jag kunde få en kram :D då kom han o jag blev as glad :D sen viste vi inte vart vi skulle gå så vi gick hem till ewelinka ;) (vi lämnade Emil) o sen logga jag in på datan o sen typ åkte jag hem :)
Jag hoppas du har haft en lika bra dag som jag har ;)
hade gött :) krammiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0