äntligen :D

Hejsan tjossan :)

Idag va äntligen sista dan i skolan :D vi hade konsert i kyrkan idag :P det gick väll bra först ;) men sen skulle vi spela "helga natt" o då skulle jag, ewelinka o gucci spela kazoo xD jag börja typ skratta direkt när vi börja xD jag stog där med kazzon mot munnen o typ skratta xD men serri, men vill spela kazoo inför hela skolan?? inta jag iaf :P
Jag fick nåra julklappar av mina kompisar oxå :D jag har redan öppnat alla för så gör man med "kompis-julklappar" ;) så nu ska jag berätta vad jag gav o vad jag fick :)

Ambi:
jag gav: ett hasband som jag tyckte va ambi ;)
jag fick: after eight o ett par svarta o ett par lila as snygga örhängen :D

Ewelinka:
jag gav: shower gel, body lotion o bodylotion (glans) :)
jag fick: en miranda nalle o JB knappar :D

Mc-feast:
jag gav: ett par hellokitty tofflor ;D
jag fick: ett as fint halsband med en stooor rosett på :D

Ippap:
jag gav: en häst bok ;) (ippap älskar hästar)
jag fick: ett as fint armband :D

Hanna:
jag gav: tuggummin i massor xD
jag fick: -

Tack såååååå mkt för alla julklapparna tjejer :D jag äe as glad för dom :D <33
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag, fast utan kazooer ;P
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0