teckniska :P

tjollahoppsan svejsan x) tbx från teckniska museet :P det va kul där faktist :) jag körde flygplan o ägde alla på balansgång x) jag hittade mitt stjärntecken o nåra söta killar ;P det äe nu alla tänker: "nemen har jenny hittat nåra söta killar?! det hnder aldrig" x) jag åkte skidor oxo :P man stog på 2 metall plattor som man styrde med fötterna :D det va svårt x) om det va jag hade jag säkert dött xP när vi hade varit på museet åkte vi o åt på nån grekisk resturang :) dom hade super stora potioner och ganska god mat ;) sen efter det skulle mormor o morfar kolla på golv :P jag o emma kollade på mattor ist :D när jag åkte bil messade jag massor x) o då messade jag lite med ewe, lite med matilda he o med wilhelm x) jag är mobilnörd ;P jag hoppas alla har haft en lika bra dag som jag :) puzz o kramiz // Nalliz <33
   

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0