länge sen igen x)

hejsan :)
Jag måste blogga om fotbollscupen och min nya favvo film karate kid :)
Cupen va super kul :) vi vann inte alla matcher men det va bra iaf :) vi vann en match med 7-0 xP ägda dom blev x) sen om vi vann den matchen så skulle vi få åka o bada :) men jag, madde och matilda he ville inte o stanna hemma :) det va faktist kul o bra för då träffa vi KUNGEN x) han kom från linköping ;P aif vi 3 (inte kungen) åkte till affären och köpte godis :P det va najs :D den cupen kmr jag aldrig glömma :)

Igår såva jag, mamma, emma och Putte o kolla på den nya filmen karate kid :) filmen handlar om Jaden Smith, som i filmen heter Dre och hans mamma flyttar till Kina. Dres pappa äe död och det va synd tkr jag ;( när han kmr till Kina så ser han en söt tjej som han vill imonera på och det går väll sådär för några äldre killar kom och slog honom. Dre gav sig inte och tog nya tag. Det ända problemet va att dom gick på karate och slog honom som om han va en lite mygga. Senare i filmen så kmr Mr Han att börja träna Dre i karate (igentligen kung fu men...) När Dre kommer en dag för att träna så står Mr Han och slår Mr han sönder bilen han hade i vardagsrummet. Dre frågar varför och får till svar 1 bild i sin hand. Han frågar hur gammal Dre är och och han svarar 12. Han säger att pojken på bilden är 10. Mr Hans pappa dog i den bilen. Mr han hade lagat den år efetr år men hans pappa kommer inte tillbaka. Sen händer det massor av saker och det är spännande och meddragande. Jaden äe jätte duktig i den filmen och jössen vad söööööt han äe då :D Hoppas jag inte har berättat för mkt :s men slla borde se den ;D <333333333333333333333 Han som spelar Mr Han heter Jackie Chan. Jackie blev berömd p.g.a att han kan karate :) det är coolt <3
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0