dodidat.blogg.se = nalliz

hejsan :) nu äe det såhär att mitt blogg namn går inte att ändra men jag vill det så jag ändrar bara mitt namn jag skriver under me o så :) har haft en super helg :) börjar med att madde blir 13 <333 sen att jag fick en suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer snygg väska av peppe <333 sen inatt så sov mina kompisar över här :) det va super rolit :)
 NU KMR ALLAS FAVVO:
 DAGENS NAJS: hitta super söta saker till katten :)
 DAGENS BAJS: kamerabatteriet tog slut xD

 HIZZAR: kattis blogg :D
 DIZZAR: morronprogrammet = danne fantom xD

 så fort den gamla datan äe fixad så ska jag fixa alla bilder o så :) <33 // Nalliz <33
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0