cosmonova :)

hejsan everybody :) jag emma, mormor och morfar kollade på cosmonova nyss :) det va i 3D och det handlade om djuren i vattnet förr-i-tiden. dom sprängde nån liten hög med sten och jag trodde jag skulle skita på mej x) det va super häftit :) sen åkte jag mormor o emma o handlade mat x) inte så kul men jag fick kolla på skor och då hittade jag ett par super snygg + söta klack skor :) junii vill ha x) sen va det en ganska söt kille där =3 han kolla på mej o sen tappade jag allt o strunta i honom x) typist jag xP jag hoppas alla har haft en lika bra dag som jag :) kramizz till alla (nästan iaf) <33 // Nalliz <3

Kommentarer
Postat av: Ewe

Saknar dig Junii :( <3

2010-08-19 @ 20:06:27
URL: http://eweelinaa.devote.se
Postat av: Hanna

Vad mednar du med :kramizz till alla (nästan iaf)

x)

2010-08-19 @ 21:03:14
URL: http://haannnna-a.devote.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0