090925 haha !?

Hejsan ! <3



Idag var farmor här och städade :) vi ränsade saker som vi hade kvar sen vi flyttade :) Jag hittade två brev från kompisar som jag fick när jag var LITEN :) jag sökte efter deras namn och en av dom bor inte kvar :( men hoppas att posten fixar det när jag skickar ett brev tillbaka :) <3
Och idag är det disco i dunker som jag ville gå på men är hos pappa det är bra det me :) en kompis som hade bjudit mej sa bara haha när jag sa att jag var hos pappa ? 
Lena kanske kommer idag och hälsar på <3 det ska väll bli kul för det var typ 1 månad sen om inte mer !
Hoppas att min kompis har det bra med sin tjej ! dom är såååååååååå kära !! :) glad för hans skull <3

                     Men ska dra kramar JAG <3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem ;)

aww vad gullig du är :D <3

2009-09-26 @ 11:59:53

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0