090918 bby !! <3

Hejsan ! <3




Jag känner mej helt otrolig för efter varje sekund med mbf så har jag vingar och flyger fram <3 Han är den jag har drömt om i säker 1,5 månader <3
Idag när jag slutade (12.50) så kom en kille i klassen och sa "gratis mackor i caffiterian" och jag hittade en med salami <3 gott <3
Jag kan inte sluta tänka på mbf han är såååååååååååååååååååååååååååååååååå underbar <3 Jag är bara så . . . kär i honom ! <3 Jag vill att han ska veta det <3 Och han säger at han känner lika dant <3 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det pirrar i magen typ varje dag och det känns som en dröm alltihop :) <3 :P
Jag saknar dej bby och vi ses väl snart <3 Elr vi måste <3


                                       Kramar JAG <3 

Kommentarer
Postat av: Ewe :)

Fin bloggen har blivit :) <33

2009-09-18 @ 15:16:06
Postat av: Du vet vem ;)

Vem har hjälp dej med bloggen :O

2009-09-18 @ 19:37:19

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0