090914


Hejsan ! <3




Jag sitter här, dricker te och kollar på animalplanet <3
Jag kollade på whale wars i lördas och då såg jag ett skepp som dom hade sagt till nåra dar innan och då visade dom ett klipp från då och shit dom sköt en harpun rakt igenom valen :( när valen hade kämpat så dog valen och dom tog upp den på deck och slet av skinnet :(
Och nu kollar jag på after the attack det handlar om en familj som låg och sola på stranden när sonen ser en varg på stranden dom solade på sen blir sonen attackerad och sen mamman. Vargen bet henne i armen! mamman kämpade och hamnade i vattnet sen attackerade vargen dottern så hårt att hon hade 13-15 stygn tror jag att det var men när hon tog vargen till djupare vatten så kände den inte botten och simmade in igen och sen upp på land igen. Nyss gick dom in i en vargbur med vargar som var kopplade. och sen så var inte barnen rädda längre inte mamman heller men när dom gick in så stog mamman och grät super mycket eftersom att det var en varg som attackerade dom :(
Nu så spelar dom upp det som har hänt med skådespelare och mamman grät lite till :(
Det är en SUPER sööööt kille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååååååååååååååååååh Jag vill bara PUSS ! 

Ett annat avsnitt när en fotograf som skulle fotta sin familj men då attackerade oxen honom! han flög upp i ett träd och sen ner på marken. en bisonoxe ( som det handlar om ) väger 900 kg och har mankhöjden på 298 cm. när han hade blivit attackerad och ramlat ur trädet så kollade han på benen och han hade ett hål i benet ca lika stort som ett vanligt glas man köper på IKEA :O



men nu orkar du inte läsa mer så ...

                                                             ... kramar JAG


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0