090913 väder !?

Hejsan ! <3


Här igen och vill bara berätta att min pappa kanse ska börja kolla på bloggen <3 Jag vill att han ska veta att man inte kan ta bort ett inlägg !! utan alla kommer stå där !!
Farmor åkte hem typ nyss :( Men nu är det jag pappa och lillasyster ! <3
Jag har så ... bra kompisar ( ska int svära ) så det finns inte !! Jag saknar alla efter 2 dar och andra efter typ 5 veckor :( men jag kommer se alla igen snart <3 hoppas jag :s
Har hittat en låt till som jag gillar as mycket <3 av demi lovato men bra iallafall <3 http://www.youtube.com/watch?v=HulFsv72h3Y <3
Och allt väder 'är ju knäppt !? för att det är regn sen sol sen måln !? Vad är det för väder igentligen !? :)



                  Kramar JAG <3 !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0