091020 grattiiiz och skiiit

Hejsan ! <3 Ida har en unerbar tjej födelsedag men jag återkommer till det snart ... ... jag fick reda på att jag och mina kompisar inte kommer in på katthemmet i vallentuna jag är tydligen för ung men vrf kommer jag in på ett annat katthem ? jag blir bara så arg jag har ju nära dit gemfört med till vaxholm <3 :s JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR ! JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅR !!! bby jag är ledsen att jag inte va i matsalen och sjöng för dej men nu ska du få ! jag vet att min stämma inte va med men nu har du läst lita jag har skrivit :) :) :D Aja men puss på dej ... ... kram på resten hej då JAG

Kommentarer
Postat av: Ewe :) <3

TACK JENNY <3333333333333

Det gör inget att du sjöng för mig <3

Love you <3333

2009-10-20 @ 16:59:22

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0