ny idé <3

hejsan tjossan <3 jag ska börja med outfit och sluta med suprise grejjerna <3 men jag ska skriva om dagen innan det bli outfit <3 idag var det profil dag och jag gjorde typ inge ! men jag saknade älsklingarna och jag saknade sötnosen <3 det jag gör nu är att jag sitter och gråter p.g.a att ett svin harc lagt tid på mitt liv o jag bara sket i svinet och nu är dte borta o kommer nog aldrig tbx !
okey men outfit idag är: jeans taits från ginatricot och ett vitt linne från cubus och en adidas tröja från adidas ;D och ett par vita lågstrumpor från daily <3

Kommentarer
Postat av: Ewe ^^

Sötaste på bilden <3 :)

2009-12-19 @ 17:46:10

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0