grand hotel

hejsan :) nu ska jag skriva vad jag tyckte om Grand hotels julbord :D vi åt på verandan som är en veranda och ligger bra till i Stockholm och man ser slottet ^^ det börjar med att VD:n för Grand bjöd oss på champanj men jag och emma fick någon god läsk <3 sen skulle man ta sill och potatis. jag tog en potatis och det såg ut som att kastrullen va liten och så men den va i själva verker djup :o sen tog jag sill och det fanns många olika sorter och jag tog dom flästa :3 mmmmmmmmm va gott det va =) efter sillen tog jag rökt lax, gravadlax och rökt grvad lax med potatis=3 sen tog jag desererna och då tog jag hjortron, ost, kex och sen tog jag godis från godis bordet och en spec godis va grands mintkyssar :) det va nog dom godaste jag har ätit o_o efter godiset och så då blev det lutfisk och det va faktist gott :D fisken blev serverad i vit sås och med bacon och ärt puré:) det kanske inte låter så gott med det va super gott :) efter fisken va jag bara tvungen att smaka grisfötter och det gjorde jag :o det smaka sylta men den va typ geléig :s och till allt så drack jag såklart JULMUST <3<3 det är ju för gott ^^ efter maten så drack jag en frukt drink och den va super goooood :) vi satt nån stans där det va super fin och mysigt :D kunde inte ladda upp bilden på grand :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0