jag vill också...

IDAG har jag lyckats kolla många bloggar, dock inte bloggat så mycket. Det finns då himla många fina blogga, det är ju otroligt! Blir avundsjuk på ett antal (typ alla) för de är så himla fina eller duktiga på att fota/rita/laga mat/shoppa. Asså Gudars, och sen kommer jag typ: hej jag kan typ inget av de fullt ut så jag skriver om skolan... ganska trök faktiskt. Men jag fortsätter drömma och fortsätte försöka nå målen.
HÄR kommer ett tips, dock inga bilder för hon har © på alla bilderna (<3) 
 
En fotograf
 
SEDAN finns det typ 54000 till fina bloggar som är otroligt fina! Men är specielt kär i denna! Någon dag hoppas jag att jag kommer ha bloggen som många kanske ser upp till (mmmmmmmm <3) 
xo Nalliiz <3
oredigerad bild från arkivet <3
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack tack tack snälla!! :)

2013-09-18 @ 22:50:51
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Johanna

Fin bild! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-09-19 @ 20:18:08
URL: http://nannna.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0