helgen

nu är jag hemma i våran fina soffa å kollar på tv :) hade tänk lägga ut bilderna från helgen, iallafall dom från instagram, dom från kameran kommer senare :) 
here they come..
fredag kvällens förrätt :)
blev magsjuk å spenderade dagen med Peter Pan :)
Första riktiga målet på dagen när jag var sjuk :P 
satt och ritade i tre timmar och kom fram till...
de understa bilderna är första gången jag lyckats med :D dock så ritade jag den bilden på kvinnan efter att ha kollat på en tjejs instagram :) kan lägga upp namnet på den sen ^^
Det va bilderna från helgen, dom andra bilderna är väder bilder :P 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0