my day

Nu änkte jag att jag skulle berätta om min dag istället, har ju inte direkt varit aktiv idag :/ 
Dagen började med spanska -.- heeeelt underbart...? fick iallafall reda på att jag hade fått D p åett hörövnings prov ;D bra för att vara jag i spanska ;) dagen fortsatte sedan med två prov, muntligt i samhälleskunskap (om ekonomi) sedan engelska :/ engelskan gick väl helt okej, hoppas på högre än E :s  Sedan hade vi en super rolig idrottslektion innan jag, Louise och Amelie gick till gymet :) Till middag åt jag "specialare" som är tacobröd, sen ost å skinka + krydda å sen bröd i gen å de steker man :) gott om man gillar tacobröd (jag)
Imorron bitti blir det yoga på morronen och pappa på kvällen :) 
xo Nalliiz <3
(skriver nog senare, det är Sofias änglar)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0