inner stress?!

Just nu i skolan är det massor att göra.. Läxor, prov, muntligt, inlämningar och vara social. Det gör mej tydligen stressad och jag fattar inte men det är något jag inte önskar mitt värsta fiende. Jag kan knappt äta (jag får tvinga i mej mat) jag kan knappt sova, jag mår illa, har ont i ryggen och ont i huvudet otroligt ofta. Tillsammans med detta kommer min prestationsångest då det jag gör under stress inte är nog.
Idag fick Emilia och Adde mej att äta på Subway och jag tackar dom något otroligt mycket för det! Det är det mesta jag ätit på kanske 2 veckor! Tack! 
Idag slutade jag vid 11 men tyckte att det var vettigt att stanna kvar i skolan och plugga för jag har spexmöte halv 2 med ettorna och Ida.
Wish me luck!
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

i wish you luck!

Svar: Tack älskade vännen!
Nalliz

2013-12-04 @ 13:10:01
URL: http://larssonemilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0