like always

Ikväll lyser stjärnorna. De lyser upp kvällen. Jag kan ligga och kolla på dem hela natten. Varje gång jag ligger och tittar upp mot stjärnorna tänker jag tillbaka typ 2-3 år när jag lyssnade på musik, skrev med min kärlek och vi båda kom fram till att stjärnorna är vackrare om man är 2. "the spaces between my fingers are right where yours fits perfectly" de sjöng de i låten och jag kommer ihåg hur jag skrev det till honom och han blev glad, skrev massa andra fina saker till mej. Skillnaden mellan dej och mej är att jag kommer ihåg och du glömmer. Men jag älskar dej för att du gör mina dagar, Du lyser upp min värld och har fått mej att känna som jag aldrig gjort förut. Tack!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh va fint!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Nalliz

2013-09-01 @ 13:36:54
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0