läxor suger

Godenmörgen! Igår var en skön dag. Vi lämnade ju som sagt lillasyster och hennes kompis på donken så de skulle äta medan jag och Charlie plockade ut biljetterna. När vi gett dom biljetterna gick vi till American Pizza och åt middag där. Sedan hade vi ganska mycket tid kvar att vänta så vi gick till en park och satt på en brygga ett tag innan vi gick å satte oss i bilden för då skulle deras bio sluta. Sedan åkte vi och lämnaade lillasyster hemma, kompisen där hon bor och sedan hem till Charlie för att hämta arbetskläder, han sov nämligen hos mej inatt. 
Nu hade jag tänkt göra läxan som vi ska göra på en hemsida men det lär ju inte hända för jag kommer inte in på den sidan. Bajs! Men får prata med läraren idag.
Igår när jag och Charlie satt på bryggan matade vi (jag) änder med lite jordgubbar som låg på bordet när vi kom.
sen frukost med till skolan oxå!
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: linah brown

redan läxor :O

Svar: minst två varje vecka, denna veckar har det varit 4 tror jag :/
Nalliz

2013-08-30 @ 01:18:20
URL: http://broownskin.blogg.se/
Postat av: Josefine Anerland

Vilka mysiga bilder!
Ett tips är att efterredigera dem i PS, Gimp eller något sånt. För bara genom att höja kontrasten och fixa lite med ljuset så kan en bild bli 10x bättre! Själv gillar jag färgstarka bilder!

Svar: Tack så jätte mycket för tipset! :) Har inte alltid tid dock :/ Vad kul att du gillar dem :)
Nalliz

2013-08-30 @ 08:20:51
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0