hemma :D

Hejsan :)
Idag har jag varit på konfirmation :) vi körde "fattig och rik" ;) det äe typ en lek när man får ett pass (av papper) och får vata om man äe fattig elr rik. Om man äe rik så kommer man lättare igenom spelen och "utmaningarna" ;) ewelinka t.ex. hon fick typ 30 000 kronor för varje sak hon klara o jag fick typ 1000 elr kanske t.o.m 2000 kronornär jag klara nåt xP bara för att jag va fattig o sjuk ;P de här äe bara en lek så jag äe ju inte sjuk elr så annars xD efter konfimationen så fick vi gå på dop om vi ville :D jag gick dit med ewelinka o mc faest :) det va en liten kille som skulle döpas :) han blev döpt till Alfred :) Gud bevare dej Alfred :)
Sen idag så kom mami hem :) hon hade åkt nån stans med en kompis ;P men nu äe vi båda hemma :D hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har ;D puzz Nalliiz :D <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0