andra advent :D

Tja :)
Nu äe det bara 2 helger till så äe det JUL :D det äe najs :D idag äe min kompis Emil 13 år o 1 vecka :P grattiiz igen ;P
Idag har jag varit i stan med ewelinka ;) det va najs :) o jag hitta mina glasögon :D yeeeeeeeees :D det va najs :D sen när jag kom hem så skulle jag va med Emil men då hade vi missförstått varann o han trodde inte att det va idag xD men nån annan gång :)
efter att jag hade kommit hem så gick jag hem till bambi igen o vi spelade kort ;) jag vann såklart xP *host* o sen bytte jag om till fotbolls kläder för jag skule på träning :) träningen gick bra :) men nu äe jag hemma :) o jag ska snart ner o dricka te ;)
buenos noches amigos ;) ne skojja :P hejdå kramiiz nalliiz ;) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0