onsdag ÄR vilodag

Idag fick min klass sluta 11.20 istället för 15.20 för att filosofin var inställd och våran svenska lärare sa att vi fick arbeta på valfri plats. Så jag och Amelie åt sallad till lunch hemma hos mej innan vi bakade. Tack vare sweet-and-simple (bloggen jag tipsat om tidigare) så provade vi något nytt. Det blev nån slags banan-muffins-chockad variant. Men personen så gillade jag den. Efter det var jag och Amelie i stort sett döda. All energi hade gått till bakningen. Vi konstaterade att onsdagar är de dagar ingen av oss tränar och det var nog därför vi båda va så trötta, och hjärnan har ställt in sig på det. 
Har ni någon speciell dag då ni bara vilar eller viker undan från schemat? 
xo Nalliiz <3
tycker bilden beskriver mej ganska bra ;)

Kommentarer
Postat av: Annis

Härlig blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket :D
Nalliz

2013-10-10 @ 10:13:26
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0