whöt?!

Imorse hade jag sovmorgon, så himla skönt med tisdagar och torsdgar så jag börjar med juridik och jag börjar efter 10. Imorse skulle jag få skjuts av Puttes mamma som bor "granne" med oss. Så jag gick ut till bilen och blev förvånad över hur hon såg ut i ansiktet. Hon har varit på spa i över en vecka och kom hem och såg kanske 5 år yngre ut, så jag blev chockad när hon var mörk i ansiktet och var längre än vanligt. 
Detta var synen när jag öppnade dörren, haha! Men Lilly (Puttes mamma heter) kom sen och jag hann till bussen, haha!
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: ida.P

haha. vilken fin hund

Svar: Tack! Han är hur tjock som helst ;)
Nalliz

2013-11-05 @ 12:45:37
URL: http://idaoamanda.blogg.se
Postat av: sofiaa

Haha, vad gulligt!

Svar: Lite charmigt haha ^^
Nalliz

2013-11-06 @ 09:47:26
URL: http://ssandviik.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0