Grattis #2

Godmorgon! Första dagen som 17 år :) fått lite presenter nu på morgonen :) allt från pengar till leksaker till bil ^^ fick en super läskig eye-ball av lillasyster men även ett hjärta med lindt choklad :) av Mormor å Morfar fick jag pengar, av Lilly å Max godis å pengar, från farmor presentkort på Gina å av Mamma å Putte ett nytt minneskort till kameran (de behövde jag) men även en bil ^^ woop woop! 
Just nu sitter jag med lockar i håret å lyssnar på musik :) 
Tänker mycket på Charlie å önskar att han var här, men de tankarna försvinner nog när kusinerna kommer :) 
Kram! Nalliiz <3
 
å nu lite bilder från igår :)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0