ensam hemma

Ikväll lämnar hela familjen mej. Lillasyster ska på kalas, mamma ska på möte å Putte ska jobba (tror jag) å egentligen skulle Charlie komma över men han var tvungen att stanna hemma å meka lite. Så jag har planerat att baka, damsuga rummet igen, fixa ansiktsmask, manikyr å blogga (såklart) haha! Får se vad som händer med andra ord. 
Fotograferingen till en ny header igår gick ju sådär. Så får se om det blir en ny nu eller när jag börjat skolan. När jag börjat skolan är jag ju klar med håret oxå. 
Hoppas alla har en skön dag? 
xo Nalliiz <3
soon to be

Kommentarer
Postat av: Johanna E.

Fin blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-08-14 @ 13:47:54
URL: http://www.johannaeklund.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0