Det bästa med helgen

Det bästa man kan göra en helg är att bara ta det lugnt, sova ut och få klä dej hur man vill. Så är det alltid för mej, men en speciell sak med att vara här hos pappa är att jag får sova hur länge jag vill. Det är underbart! 
Nu är middagen slut, vi började runt halv 7, men hallå vi får njuta av massa god mat!
Jag har fotat mitt rum idag, jag har bytt ljudsystem så det var starten till att städa rummet denna gång!
Ni som sett bilderna på andra rummet kanske känner igen överkastet och den bruna kudden i mitten? Det är nämligen båda från IKEA. Högtalarna på andra bilden är nya, dock syns inte den nya baslådan. Den kommer hamna på INSTAGRAM senare eller imorn. Det ni kanske oxå känner igen i bilderna är väskan, älskar den och tyckte att det behövdes lite förg i den "varma" miljön.
Mina sidor kommer i ett inlägg lite senare! Möjligt nästan direkt efter detta inlägg, haha!
xo Nalliiz <3
Trackback
RSS 2.0