Idag har jag bakat :D

Hej :)

Idag skulle min släkt från mammas sida komma och gratta mej eftersom att jag fyller år nästa vecka, men morfar var sjuk och då skulle mormor va hemme och sen va en av mina 2 kusiner med nån kompis landställe om jag fattade rätt så att det skulle vara 3 stycken som kom :/ och då avbokade vi allt istället, och det känns bra :) men jag bakade cupcakes :) och det var en liten flicka i huset som gillade smeter till de ;) det va flisan ;) och sen, glasyren skulle vara lika seg som nån lera eller seg marreng (stavning) och åran va som en smet x) bilder kommer nu men bättre bilder sen ;) och då kommer även bilder på de jag köpte igår :)
Hade bra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3
(bilderna är tana med mobilen, där av den dåliga kvaliten)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0