ojdå igen :s

Hej :)
Jag är lessen att jag inte har bloggat på 2 dagar, men jag har inte hunnit :S bilderna från Grekland kommer nästa vecka :) Min lillasyster å hennes kompis bakade typ världens godaste kakor igår (y) dom va as goda :D sen kollade jag på "project runway" igår, finalen :) de va fel person som vann :( men aja, han va väll oxå en värdig vinnare :) 
Jag ska snart ut å fotta lite men dom bilderna kommer oxå nästa vecka :) för de är då jag har pappas dator, ja eller min dator fast den är hos pappa, å då laddar jag över alla bilder :) 
Men ska fixa mej så jag är redo att fotta ;) Hade bra :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0