lessen :S

Hej :s
Jag har inte bloggat på 5 dagar :s sry, jag har bara inte haft tid :s men lite kort vad som har hänt :) jag har åkt cross ^^ å jag har börjat ett projekt med design :D jag ska ha bilder på djur å sen göra en stil som har något samanhang med djuret :) imorron åker jag till Lenas landställe med pappa å emma, Lena e redan där :) å då vet jag inte hur mkt jag kommer kunna blogga :s men jag ska försöka blogga lite iallafall :) å de betyder ju att bilderna från grekland inte kommer så tidit som jag trodde :/ men dom kommer snart :) nu ska jag fixa bilderna ;) hade bra :) 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0