vill du ha hjälp?

Denna dag i skidbacken blev jobbigare än igår, för idag var det tung kramsnö. Jag ramlade en gång eftersom att det var någon som plogat fram is och runt det vallar med tjock snö. Men jag var snabbt uppe igen, och det gjorde ju inte ont.
När vi åkte i den första röda backen idag (som vi körde mycket igår) såg jag att det låg någon i backen som tappat sin stav en bit bort och hans pappa försökte gå upp i backen (uppskattat 3 meter) så jag körde fram å gav honom staven. När vi åkte den backen sista gången låg det en tjej mitt i backen och det såg inte skönt ut så jag åkte fram till henne och ställde mej som stöd mot hennes skidor efter att hon lyckats vända sig om så hon kunde lägga dom parallellt. Båda två idag blev jätte tacksamma och det gör mej så himla glad när jag kan hjälpa till <3
Inga bilder idag dock, fult väder. Men kan lägga upp en från igår.
MUCH LOVE
 te bilden är från idag när vi värmde oss <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0