va?

Vet inte om jag ska skratta eller gråta nu faktiskt :P Våran svenska och historia lärare är inte i skolan idag, vilket betyder att jag slutar 1,5 timme tidigare, doch här våran andra lektion svenska (alltså med henne) och istället för håltimme ska vi fortsätta ha samhällskunskap och då sluta efter språket på fredag. Hmm, vet inte om det är posetivt eller negativt faktiskt.
Men jaja, jag kommer hem mycket tidigare idag och har planerat lite filmmys i soffan med te och nötter ^^
bild från tumblr

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Skönt att sluta tidigare ju! :)

Svar: Helt underbart otroligt ^^
Nalliz

2014-02-05 @ 12:50:26
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0