kan låta sjukt

 Okej, detta kan låta sjukt.. Jag är klar med mitt träningspass som bara blev 50 minuter idag, men satsade på cykeln och stretch idag. Men iallafall, när jag ska till mitt skåp kommer ett gäng med så kallade "fjortisar", ni vet de där stackars barnen som jag vågar tolka osäkra för de vill försvinna i mängden, det kom kanske 6 tjejer då och slutade inte stirra.. Eller jo efter kanske 5 minuter och när de stirrat färdigt kollade de på mej och små garva.. Nä men jag blir inte irriterad. Och det låter sjukt, jag har verkligen ingenting emot dom, bara glada att de känner att de är någon, men man behöver inte vara spydig mot andra människor.. Som dom dessutom inte känner. 
Dagens ungdomar säger jag bara ;) 
 säger dock inte att det är fult alla gånger! Så ta inget fel! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0