Flytta?

I augusti i år har jag haft denna blogg i 5 år.. Kan ni förstå det? Jag har inte fattat det. Allt som jag skrivit på denna blogg, det är ju galet. Allt från kräleksproblem till framtida drömmar och planer. Bergochdalbana liv, ena dagen har jag massa bilder på G, sen bloggar jag inte alls, sen bloggar jag om saker som jag tycker om och sen saker jag inte tycker om.. Galet helt enkelt.
Så jag har funderat på att byta namn på bloggen/flytta. Tror jag ska börja flyttandet i maj kanske, så får vi se om jag kommer på ett lämpligt namn och om inte så får jag stanna ;) 
MUCH LOVE
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0