don't want to move it, move it

Dagen började med träning på gymmet, känner redan träningsverken smyga sig på.. Direkt när jag går in i klassrummet säger Emilia att vi behövde planera lite till imorgon, Alla hjärtans dag, som jag inte kommer "fira" med Charlie eftersom att vi inte tycker att det är något speciellt. Men tjejerna hade tänkt hitta på något och just nu vet vi inte vad ;)
 
För att byta samtalsämne lite så har jag tänkt ännu mer på att flytta. Jag slutar gymnasiet och (förhoppningsvis) börjar på högskola om mindre än 1,5 år. Antagligen kommer jag få bo själv först ett tag innan någon får flytta in. Dock har jag planerat att ta med mej en liten mops eller en annan liten vove eftresom att Smulan inte kan byta stad eller hus nu när hon är så gammal.
Jag har då hittat en liten insperationsbild som jag tycker skulle passa mej perfekt! 
Bild från min Tumblr

Kommentarer
Postat av: elin stridh

åh så härlig bild :D

Svar: Vist är den ^^
Nalliz

2014-02-13 @ 20:58:19
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

ja verkligen :D planer för dagen?

Svar: Nu får vi se lite vad som händer :)Själv? :)
Nalliz

2014-02-14 @ 12:01:33
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

ska jobba klart lite här nu och sen äta middag :) karln kommer över också :)

Svar: Lät helt underbart :)
Nalliz

2014-02-26 @ 16:55:54
URL: http://elincecilia.com/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0