deep talk

Jag har tänkt lite på senaste. Jag har inte varit kompis med alla, fått lite knivar i ryggen och varit allmänt irriterad över de små problem som uppkommer mitt i vardagen. Och jag har tänkt på det ett litet tag, plus att min mamma tjatar om det dagligen, vad är det som gör mej irriterad? Varför låter jag dom ta min energi? Och vart är jag egentligen?
Jag vet vem jag är, lixom vad jag står för och vad jag tycker är rätt och fel. Men vart på vägen är jag egentligen? Hur stabil är jag i mina värderingar? Hur säker är jag? Alla dessa tankar går bara runt, runt. Min hjärna är hög på filosofi. Det finns inget rätt eller fel och tankarna svarar bara på varandra men egentligen inte på något.
Men jag tror att jag kommer få svar på dessa frågor tack vare att jag är där jag är idag.
After rain comes sunshine!
MUCH LOVE!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0