better than soda

Jag vet inte riktigt varför men det goda med läsk är kolsyran, därför jag älskar bubbelvatten! Vi får inte dricka bubbelvatten på vardagarna för att det förstör balansen mellan PH-värderna i kroppen, men idag är det fredag så jag lyxar till det med en 33 cl RAMLÖSA granatäpple.. GODASTE som finns! 
Ikväll kommer Hanna och Ewe över för att äta god middag och sova kvar :) Det var ett tag sen, lite ledsen att det hänt så mycket saker i gänget vi hade i nian, 3 som försvunnit :/ Men är glad att jag får ha Hanna och Ewe i mitt liv, de betyder oändligt mycket för mej :)
MUCH LOVE..
..and I love you.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar den där smaken! Vilken är din favoritårstid? :)

Svar: Vist är den underbar! ^^Det är sommar, utan tvekan ;)
Nalliz

2014-02-28 @ 12:50:44
URL: http://linnjohs.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0