where I grew up

Sista dagen på helgen och sista dagen hos mormor och morfar. Om tre veckor från idag tror jag åker de till Thailand igen. Jag vill verkligen med, men biljetter är pengar och skolan går först. Dock ska jag nog satsa på nästa sommar, sedan har jag lovat att besöka Simone nån gång oxå. Jag måste hitta jobb. 
Idag gick vi på jakt efter rosabandet, men hittade inget. Dick fick vi förbi en jobbig grej som hamnade på nyheterna och efterlyst. Det var en kille som blev misshandlad till döds utanför ICA. De sätter fortfarande ut ljus och kort på platsen. 
Kommer Du ihåg händelsen? :/ 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Nej men fy vad hemskt :/
Det var en yngre man som blev överkörd av ett tåg på "min" station där jag går på/av när jag ska hem för några år sedan. Minns det varje gång jag går förbi :/

Svar: Sjukt vas hemskt! Har hänt hos "mej" oxå :( det är hemskt! :(
Nalliz

2013-09-24 @ 09:05:22
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Åh detdär såg tillochmed jag (som nästan aldrig kollar på tv) när det var.. så jäkla hämskt :/

sv: Kan jag ta och lova dig att det var oxå!! :D
PUSS

Svar: Ja det är verkligen hemskt :/ Haha vad bra! ^^
Nalliz

2013-09-25 @ 15:54:12
URL: http://josefineandersson.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0