Världens bästa morgon

Idag var en yber fin morgon, jätte mysig och jätte fin! Charlie sov hos mej inatt (första gången vi sover med varandra i veckan) Jag hade köpt lite mys till igårkväll oxå.
Idag har jag med mej min super fina temo-mugg med granatäppel te och lite mandariner. Och efter skolan drar jag och Amelie till in & finn för hon ska köpa en termo-mugg och jag funderar på att köpa lite julklappar som jag spanat in. Ja, jag vet att jag är ute jätte tidigt, men jag vill få det klart.
Hur var din morgon och har du planerat något idag? :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Olsson

Gullig blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket :D vad glad jag blir ^^
Nalliz

2013-09-26 @ 17:43:53
URL: http://olssonnatalie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0