två flugor i en smäll

Jag bloggade igenting igår, och detta är det första inlägget idag. Stress, trötthet och inte lust är vad som stoppat mej. Så jag tänkte sammanfatta igår och idag.
IGÅR:
Igår var det en super skön dag i skolan om man bortser från huvudvärken som tog över på eftermiddagen. Jag skulle ha utvecklingssamtal klockan 5 men slutade 20 över 2. Så jag och Lovisa (som oxå skulle ha utvecklingssamtal, innan mej) drog till EspressoHouse och fikade lite. Det var mysigt tycker jag, tack Lovisa. När vi hade fikat drog jag till en tyg affär med mamma och Putte för att hitta gardiner till köket, sedan utvecklingssamtal och sedan pizza (tjockis) 
IDAG: 
Idag har varit segt, verkligen S E G T. Först var jag hos doktorn med armen och trodde jag skulle dö, känns som att armen ska lossna fortfarande. Sedan skulle jag och Ida ha spex möte och det gick ju inte helt hundra, det laggade och var hur knackigt som helst. Sedan ändrade skolan vårat schema (för femtioelfte gången) och nu är jag trött som ett djur. Dock så har vi ett stort och fyllt fruktfat med god frukt.
Hur har din dag varit? <3 
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: linda

Åh vad gott med fika :D

Svar: Det var underbart ^^
Nalliz

2013-09-24 @ 21:17:08
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

Mums!

Föredrar dock Waynes före Espresso house haha! :D

Svar: Jag älskade Waynes först men det hände ju en sak som fick mej att tappa respekten för dem. Kanske skriver på bloggen någon dag, kanske senare <3
Nalliz

2013-09-25 @ 09:14:03
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0