Oj Gudars...

Nu är det snart dags att börja packa ihop alla sakerna för att åka till baka hem, hem till skola, vänner, pojkvän och verkligheten. Men just nu är det inte dåligt här asså, sittter och kollar bloggar, med en kopp kaffe och Aristocats på TVn. Solen har varit framme hela dagen så att promenaden jag, lillasyste och Akilles blev underbart skön eftersom att solen värmde oss men vindarna kylde oss. 
Innan jag bestämde mej för att blogga lite, kolla blggar och film fikade jag, pappa, lillasyster och Akilles lite ute i solen på altanen. Farmor hade nämligen tagit med sej massa gott! Tack farmor!'
Idag har jag även hittat den inspiration som jag behövt ett ga nu, bli extra taggad till att bli snygg. Gudars vad jag är sugen på att bli snygg! Har dock inte alltid tålamod att vänta så länge. Vill kunna gå till gymmet, träna en gång och bli yber snygg direkt. Haha!
Har ni någon inspiration? Artist/modell/förebild?
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Ida Bjelkert

Ha en fin söndagskväll! :)

Svar: Tack så jätte mycket, du med! :)
Nalliz

2013-09-01 @ 17:24:02
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Ida Bjelkert

Sv: Ingen orsak & tack snälla! :)

2013-09-01 @ 20:39:44
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0