makes me happy

Igår fixade jag lite på datorn , jag fixade då hemsidan jag ska komma in till när jag öppnar internet (fortfarande förvånad att jag klarade det) och sedan tema på chrome. Varje gång jag öppnar internet nu blir jag glad, det är en fin bild och jag älskar temat.
Sedan fixade jag nyss alla bloggar och hemsidor jag sparat som bokmärken så att alla finns uppe i fältet så att jag kan se dem. Jag har även döpt dem till nyckelord så att jag vet vad bloggarna handlar om. Blev faktiskt väldigt nöjd.
Nu är det 35 minuter kvar på lektionen och jag + Perra köpte en varsin läsk förut. Det räddade min eftermidda i skolan, helt trött, huvudvärk och slö. 
Hur gör du när du bara vill hem? Inte orkar med skolan/jobbet :/
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Princess Lilla Lii

Supersnyggt tema, måste också skaffa något liknande!

Svar: Gör det, man blir så glad när det är fint :) Å de är gratis :)
Nalliz

2013-09-05 @ 17:04:31
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Postat av: Linn Ahlex

Ballt tema! :D

Svar: Det är himla mysigt ^^
Nalliz

2013-09-05 @ 19:14:46
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Postat av: Josefin Hagen - Tips, Foto, Ridning, Vardag

Åh gud va ballt, visste inte att man kunde göra sånt själv! Hur gör man haha?

Svar: Man kan söka på google "google chrome theme" och sedan kan man bläddra runt och se vilket du vill ha :)
Nalliz

2013-09-05 @ 22:34:50
URL: http://josefinhagen.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0