made my day

Helluu! Jag har varit trött hela dagen och vaknade även med halsont. Idag åkte mormor och morfar hem igen och det är redan tomt här hemma. Dock kom mamma och Putte hem, så jag klagar inte! Idag fick jag, Amelie, Perra och Emilia sluta tidigare, mer än en timme tidigare! Vilket var skönt, men mina bussar går lite idiotiskt så jag fick driva i stan en timme. Som tur var så hade jag ju Perra (ett litet tag) och sedan Emilia! Tack Emilia för att du fördrev tid med mej, det var faktiskt kul (hahaha) När jag kom hem njöt jag av en nektarin och lite varm choklad. Sedan kom Charlie över och det var skönt att ha honom nära igen. Bara för några timmar sen fick jag presenter från mamma och Putte som de köpt på deras en veckas långa resa.Vad har du gjort idag? :)
xo Naliiz <3                                             Hollister tjocktröja och Ralph Lauren mysbyxor

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0