lite mys med brainstorm

Nu är jag hemma och njuterav en lugn kväll och vi fick en liten choklad bit av mamma oxå, jag längtar inte till skolan imorn.. men familjen ska handla lite kläder efter skolan. Det behövs ett par byxor in i min garderob, kanske köper någon fin tröja oxå. 
Jag har lyckats hitta lite människor (Simone och Ippa) som ska få vara modeller på lite bilder jag velat ta ett tag. Jag har lite problem med att planera in dem eftersom vädret måste vara perfekt för fotona och det är ju mindre bra när jag vet att man inte alltid kan lite på väderprogrammen och så. Bilderna som tas kommer ju såklart upp på bloggen efter det.
Skulle du vilja dela någon idé med mej? Berätta gärna :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0